Życie pilota wycieczek… zza krawędzi szaleństwa – Agata Połajewska / Foch.pl

FOCH

Zdecydowanie warto przeczytać “kilka pocztówek zza krawędzi szaleństwa” – czyli małe conieco z pilockiej pracy:

Nie zliczę, ile razy usłyszałam „Ale ty masz świetną pracę. Jeździsz sobie po świecie i jeszcze ci za to płacą„…

To chyba najczęściej słyszane przez pilotów wycieczek zdanie. I nim zaczyna swoje napisane ze swadą krnąbrne zestawienie blogerka kobiecego serwisu Foch.pl – a zarazem pilotka – Agata Połajewska (której nota bene forum PILOCI WYCIECZEK zawdzięcza porządek po chaosie zza krawędzi zdrowego rozsądku).

Zanim zdecydujecie się na tę ścieżkę kariery – przeczytajcie….

– np. o syndromie Stendhala (a gdyby ktoś nie wiedział, to cierpieć można także na inne syndromy np. jerozolimski czy paryski) :

O słynnym syndromie nasłuchałam się w czasach licealnych, jednakże do głowy mi nie przyszło, że mogę kiedykolwiek się z nim zetknąć na żywo. Niespodziankę zafundowała mi pewna młoda dama, która doznała objawienia podczas mszy, odprawianej w katedrze w Madrycie. Spokojnie czytałam książkę u stóp rzeczonej katedry, gdy usłyszałam serię dramatycznych okrzyków dobiegającą z wnętrza

– o stygmatach:

Drugie objawienie miało miejsce rok później. Do mojego hotelowego pokoju zapukał młodzieniec, na którego dłoniach pojawiły się stygmaty.

– o incydencie z papugą:

O poranku doniesiono mi, że dwóch uczestników mojej grupy „wdało się w incydent z papugą”. Krótko mówiąc – podobno pragnęli ją uprowadzić. Przesłuchałam panów w kwestii kradzieży papugi…

i o kilku „krótkich formach paranoi” z Madrytu, Paryża, Wersalu, Hiszpanii i Meksyku. Z konkluzują:

Przyznaję, to wszystko brzmi zabawnie, niestety zwykle dopiero po kilku tygodniach doceniam komizm sytuacji. Wiem też, że na pewno znajdą się tacy, którzy zarzucą mi kłamstwo i koloryzowanie. Odpowiadam już teraz – nawet nie wiecie, jak bardzo chciałabym, żeby te sytuacje były wyssane z palca.

Pełen tekst Agaty Połajewskiej polecam gorąco:  Z życia pilota wycieczek. Pocztówki zza krawędzi

PS. Z pozdrowieniami dla autorki tekstu i dla Ilony Taczanowskiej-Sorek, dzięki której do artykułu Agaty dotarłem!

Piotr Kruczek - zobacz kategorię: BLOG
@LINKEDIN / @FACEBOOK / @TWITTER / @GOLDENLINE / @GOOGLE+

***

 Obserwuj nas również na:

PilociWycieczek.pl GOLDENLINE

PilociWycieczek.pl TWITTER

PillociWycieczek.pl FACEBOOK

PilociWycieczek.pl PINTEREST

LISTA PODRÓŻNIKA: wiadomości informacje ludzie wydarzenia
  LISTA PODRÓŻNIKA

					
2 responses to “Życie pilota wycieczek… zza krawędzi szaleństwa – Agata Połajewska / Foch.pl

  1. Pingback: Jak nie zniszczyć wizerunku Polski w Gruzji? / Podróżniccy.pl | PilociWycieczek.pl·

  2. Pingback: Z ciekawych blogów: AMERYKAŃSKA MAPA I TERYTORIUM / Wizja lokalna | PilociWycieczek.pl·

Możliwość komentowania jest wyłączona.